Zdobądź doświadczenie w pracy przy międzynarodowym wydarzeniu kulturalnym

Trwa nabór wolontariuszy do międzynarodowego festiwalu chóralnego o nazwie
MUNDUS CANTAT, który odbędzie się w Trójmieście w dniach 21-25 Maja 2025r.
Jeśli chcesz spędzić aktywnie wolny czas, zdobyć doświadczenie w działalności kulturalnej, poznać ciekawych ludzi z całego świata, zapraszamy do grupy animatorów społecznych działających przy organizacji MUNDUS CANTAT.

ZADANIA DLA WOLONTARIUSZY – OPCJA nr 1:

Praca w biurze festiwalowym:
wykonywanie prostych projektów graficznych – kartki z nazwami chórów –
przygotowanie planów pobytu dla chórów
kolportaż ulotek w Trójmieście

ZAPOTRZEBOWANIE: 12-16 maja 2025: 1-3 osób w wolnych godzinach od nauki/pracy
9.00-16.00 lub później (do uzgodnienia),
( 1 osoba do Grafiki i planów pobytu i do innych czynności biurowych, 2 osoby do Kolportażu)

ADRES BIURA FESTIWALOWEGO – ul. 23. Marca 8A/37, Sopot

CHARAKTERYSTYKA WOLONTARIUSZY:

Szukamy osób:
wiek: 16+
chcących aktywnie wziąć udział w wydarzeniach festiwalowych
chcących zdobyć doświadczenie w biurze festiwalowym
chcących poznać ciekawych ludzi

ZADANIA DLA WOLONTARIUSZY – OPCJA nr 2:

OFERTA 2: Pomoc organizacyjna podczas wydarzeń festiwalowych/obsługa miejsc przesłuchań, koncertów i sal prób W DNIACH 21,21, 2,23,24,25 MAJA 2025r.

21 maja (środa)
Godz. 16.00-18.30 Chóralne Atelier – ZAPOTRZEBOWANIE 2 osoby
Sala Posiedzeń UM Sopot, ul. Kościuszki 25-27, Sopot
WYBRANE ZADANIA:
Ustawienie keyboardu i głośnika z mikrofonem dla konferansjera
Rozłożenie ulotek i folderów

godz. 19.00 KONCERT TOWARZYSZĄCY – ZAPOTRZEBOWANIE 2 osoby
ART Inkubator, ul. Jakuba Goyki 3, Sopot
WYBRANE ZADANIA:
Ustawienie keyboardu, pulpitu dyrygenckiego i głośnika z mikrofonem dla konferansjera
Rozłożenie ulotek
Rozłożenie folderów

22 maja (czwartek)
Godz. 16.00-18.30 Chóralne Atelier – ZAPOTRZEBOWANIE 2 osoby
Sala Posiedzeń UM Sopot, ul. Kościuszki 25-27, Sopot
WYBRANE ZADANIA:
Ustawienie keyboardu i głośnika z mikrofonem dla konferansjera
Rozłożenie ulotek i folderów

godz. 19.00 KONCERT TOWARZYSZĄCY – ZAPOTRZEBOWANIE 2 osoby
Kościół Chrystusowy, ul. Obrońców Westerplatte 21, Sopot
WYBRANE ZADANIA:
Ustawienie keyboardu, pulpitu dyrygenckiego i głośnika z mikrofonem dla konferansjera
Rozłożenie ulotek i folderów

23 maja (piątek)
godz. 10.00 Przesłuchania konkursowe
Kościół „Gwiazda Morza”, ul. Kościuszki 19, Sopot ZAPOTRZEBOWANIE 2-4 osoby

OPIS WYBRANYCH ZADAŃ:

Pobranie kluczy do salek w piwnicy. W salce będą dwa pudełka, kuchnia i biuro oraz materiały promocyjne: ulotki, foldery, karteczki z różną treścią).
Salki na dole: naklejenie kartek z kolejnością przesłuchań oraz z kolejnością rozśpiewań w salce, w dwóch widocznych miejscach na dole. Przygotowanie kuchni do możliwości zrobienia kawy i herbaty dla chórzystów wraz z odpłatnością 2 zł, przygotowanie poczęstunku dla jurorów, zabezpieczenie i przygotowanie kawy i herbaty do termosów dla jurorów.
Kościół – naklejenie na drzwi wejściowe oraz boczne do kościoła kartek – cisza, kolejność przesłuchań oraz inne, pilnowanie kolejnośći wystąpień chórów
Przygotowanie sali pod obrady Jury: przygotowanie stołów i krzeseł dla jurorów wraz z lampkami, przygotowanie karteczek z nazwiskami jurorów, przygotowanie stołu jurorów na kawę, herbatę, kubki, cukier. Przypilnowanie zamkniętych bocznych drzwi, dopilnowanie ciszy w czasie przesłuchań,
(9.30-10.00) ustawienie stołów dla jurorów, podłączenie i ustawienie pianina cyfrowego oraz pulpitu , ustawienie roll-upów Mundusa przy ołtarzu, potykacza z plakatem przy wejściu do kościoła, innych roll-upów w przedsionku ;

godz. 17.00 CEREMONIA OTWARCIA – KONCERT MUZYKA NARODÓW
Muszla Koncertowa, Sopockie Molo, Sopot – ZAPOTRZEBOWANIE : 2-4 OSOBY
w ustawieniu chórów zgodnie z kolejnością, rozdawanie tabliczek z nazwami chórów, –
do rozdawania ulotek w trakcie przemarszu

godz. 19.00 KONCERT MUZYKA RÓŻNYCH NARODÓW
Kościół św. Jerzego, ul. Kościuszki 1, Sopot
WYBRANE ZADANIA:
Ustawienie keyboardu, pulpitu dyrygenckiego i głośnika z mikrofonem dla konferansjera
Rozłożenie ulotek
Rozłożenie folderów

24 maja sobota
godz. 10.00 Przesłuchania konkursowe cd.
Kościół „Gwiazda Morza”, ul.Tadeusza Kościuszki 19, Sopot ZAPOTRZEBOWANIE 2-4 osoby

OPIS WYBRANYCH ZADAŃ:

Pobranie kluczy do salek w piwnicy. W salce będą dwa pudełka, kuchnia i biuro oraz materiały promocyjne: ulotki, foldery, karteczki z różną treścią).
Salki na dole: naklejenie kartek z kolejnością przesłuchań oraz z kolejnością rozśpiewań w salce, w dwóch widocznych miejscach na dole. Przygotowanie kuchni do możliwości zrobienia kawy i herbaty dla chórzystów wraz z odpłatnością 2 zł, przygotowanie poczęstunku dla jurorów, zabezpieczenie i przygotowanie kawy i herbaty do termosów dla jurorów.
Kościół – naklejenie na drzwi wejściowe oraz boczne do kościoła kartek – cisza, kolejność przesłuchań oraz inne, pilnowanie kolejnośći wystąpień chórów
Przygotowanie sali pod obrady Jury: przygotowanie stołów i krzeseł dla jurorów wraz z lampkami, przygotowanie karteczek z nazwiskami jurorów, przygotowanie stołu jurorów na kawę, herbatę, kubki, cukier. Przypilnowanie zamkniętych bocznych drzwi, dopilnowanie ciszy w czasie przesłuchań,
(9.30-10.00) ustawienie stołów dla jurorów, podłączenie i ustawienie pianina cyfrowego oraz pulpitu , ustawienie roll-upów Mundusa przy ołtarzu, potykacza z plakatem przy wejściu do kościoła, innych roll-upów w przedsionku ;

godz. 17.00 KONCERT FINAŁOWY – ZAPOTRZEBOWANIE 4 osoby
Aula im. Tadeusza Ocioszyńskiego Wydziału Ekonomicznego UG, ul. Armii Krajowej 19/212, Sopot
ZADANIA WOLONTARIUSZY:
przygotowanie widowni,
rezerwacja miejsc dla chórów, według przygotowanego planu,
zabezpieczenie stolika (sukno) na dyplomy dla konferansjerów,
zadbanie o wygląd sceny,
przygotowanie nagród na scenie i pod sceną,
rozstawienie rollupów,

25 maja (niedziela)
godz. 13.00 KONCERT TOWARZYSZĄCY
Kościół św. Bernarda, ul. Abrahama 41/43, Sopot
Wykonawca: Coral Nova Cordis, Medellin – Colombia

godz. 17.00 KONCERT TOWARZYSZĄCY – ZAPOTRZEBOWANIE 2 osoby
Mamuszki 14, Ul. Mamuszki 14, Sopot
Wykonawca: The Piligim Children’s Choir, Daegu, Korea Południowa
WYBRANE ZADANIA:
Ustawienie keyboardu, pulpitu dyrygenckiego i głośnika z mikrofonem dla konferansjera
Rozłożenie ulotek
Rozłożenie folderów

ZADANIA DLA WOLONTARIUSZY – OPCJA NR III (Pilotowanie grup)

Zapotrzebowanie na 7 osób – (1 osoba dla każdej z siedmiu grup).
Zapraszamy do pracy jako piloci – będziecie opiekować się chórami ze świata, potrzebujemy Was jako inspicjentów, koordynatorów, konferansjerów a potrzebni jesteście w dniach 23-25 maja 2024.

W dniach 21(22, 23)-25 maja:
1. The Piligim Children’s Choir, Daegu, Korea Południow , 23-25 maja 2. Coral Nova Cordis, Medellin – Colombia , 22-26 maja
I inne zespoły
CHARAKTERYSTYKA WOLONTARIUSZY:

szukamy osób:
wiek: 16+
chcących aktywnie wziąć udział w wydarzeniach festiwalowych
chcących zdobyć doświadczenie w działalności kulturalnej
chcących poznać ciekawych ludzi
chcących potrenować komunikowanie się w różnych językach świata
mile widziane osoby ze znajomością j. angielskiego